msp-coolboy

Alla inlägg under januari 2013

O.O

Av CoolBoy - - 31 januari 2013 15:34

Hellu!

Idag när jag skulle köpa kläder (På msp) så kollade

jag på ''popplistan'' , gissa va jag hitta O.O


 

Den gär tröjan kostar 1 sc!!!! O.O

Sen fanns det en som kosta 50 sc!

OMG!

Ps. Ursäkta min bakgrundbild...


hejdå - ska vi ut åh gå?? xD

Av CoolBoy - - 24 januari 2013 19:14

Hej hej Leverpastej!

Fölåt för att jag inte skrivit på ett tag!
Vill även be om förlåtelse för att jag inte

la ut ngn Veckans Look förra veckan.

Men nu kommer veckans!

 


Veckans Look är Agneta<36


Hejdå - Nu ska jag ut åh gå ;)

Av CoolBoy - - 15 januari 2013 18:55

Hellu ! ;D

Veckans Tips är..


 

Emma 1515 skriver..

Hej! Jag har länge sökt en pojkvän men hittar ingen.

Alla påstår att dem hatar mejj. :( Skulle verkilgen vilja

ha en pojkvän som bryr sejj om mejj. Jag är Vip och är

i level 4. Maila mejj om du vill bli tsm. Snälla!

 // Emma 1515



Tyckte så synd om henne så hon fick bli Veckans Tips.

Ojjsan! Texten blev svart...

Hejdå !


Av CoolBoy - - 14 januari 2013 15:31

Hej hej!

Tillbaks med lite nya grejor på bloggen :)

Tänkte berätta dem :


  1.  Nu kan du chatta med datorn, här på min blogg :)
  2. Jag har börjat med Veckans Tips.
  3. Veckans Moviestar har jag döpt om till ..ans Look ! Bort med Moviestar !

Va allt för mejj!

  //

          

Av CoolBoy - - 8 januari 2013 18:04

Hallu kära bloggläsare :)

Nu är jag tillbaka och skolan har börjat, igen  -.-

Tänkte iallafall säga att dem 2 andra som e på min

Header har ingenting med bloggen att göra.

Dem ville bara va med åh snäll som jag e fick dem

va med ;D

Däremot har vi döpt om Veckans Moviestar till Veckans Look !

Sen har jag tänkt att göra Veckans Tips. Typ att jag tipsar om ngn:s (Stavning)

film, blogg eller ArtBook eller bara att bli vän med t.ex mejj!

Skriv i kommentarer vad ni tycker, ja eller nejj !


Mvh //

 

Av CoolBoy - - 8 januari 2013 17:35

Hejj hejj!

Nu är jag tillbaks och ska

lägga ut Veckans Look !

Numera heter det Veckans Look istället för Moviestar.

Men aja, här kommer Veckans Look ..


 

Alltså, glömm Moviestar nu heter det Veckans Look !


Hajj hajj :)

Av CoolBoy - - 5 januari 2013 16:05

Hej hej!

Jag har tittat på många  Mspbloggar och vissa vet inte

hur man lägger in bilder från Msp. Vet man inte det tycker

inte jag att det är en Mspblogg. Så jag ska vara snäll och hjälpa er :)

Jag har ju en bärbar dator så jag vet inte hur man gör om man har en

statitionär dator. Men det kanske funkar ;)

För att fota skärmen så håller jag in: [Fn] + [Alt] och trycker på [PrtSc]


Sen går du in på Paint.  


Så trycker du på Redigera   Det ska finnas uppe i ett hörn på datorn

Sen väljer du Klistra in, under Redigera asså.

Då ska det du fotade komma upp.


 

Sen trycker du på Markera uppe i ett hörn. Så markerar du det du vill ha med på bloggen. Se bliden ovanför !! Sen högerklickar du på bilden och då ska du klicka på beskär. Då ska bara det som du markerade komma fram. (Jag markerade min gubbe)


 

Så här skare se ut dåe !! Nu ere bara att spara bilden och lägga upp den på bloggen.


Hoppas det ska hjälpa er :) Skriv i kommentarer annars!


Hejdå!!!   

Av CoolBoy - - 5 januari 2013 15:55

Hejj hejj!

Vet vad jag har gjort idaag?

Jag har varit på bröllop, på Msp asså.

Har en bild på dem som gifte sejj:


 

Det var fjortis_Diva<33 och bästajohanna som gifte sejj.

Tror dem hette så...


Gissa vem som var präst    :


 

Jo jaag!! Aww! Vad gulliga dem va!


Bye bye !!  

Översätt Bloggen! :D

Presentation


Tjabba! :D
Just nu är det Level 7 Special på Msp-CoolBoy!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Chatta Med Datorn ;D

Omröstning

Ett Nytt ''Tema'' Har Kommit På Msp-CoolBoy, Gillar du de? ;)
 Ja! Skitsnyggt! :D
 Nej! Blöhh! D:
 Ingen Åsikt -.-"

Sök i bloggen

Sponsor!

Ett stort tack till våran sponsor; GODIS! O.O

 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Teal Moustache
New Year Two Wine Glass

Msp-CoolBoy På Instagram!

Numera kan du följa Msp-CoolBoy på Instagram;

 

Msp-CoolBoy

 

 // CoolBoy!

Stillbakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards