msp-coolboy

Direktlänk till inlägg 8 januari 2013

Hallu !!

Av CoolBoy - - 8 januari 2013 18:04

Hallu kära bloggläsare :)

Nu är jag tillbaka och skolan har börjat, igen  -.-

Tänkte iallafall säga att dem 2 andra som e på min

Header har ingenting med bloggen att göra.

Dem ville bara va med åh snäll som jag e fick dem

va med ;D

Däremot har vi döpt om Veckans Moviestar till Veckans Look !

Sen har jag tänkt att göra Veckans Tips. Typ att jag tipsar om ngn:s (Stavning)

film, blogg eller ArtBook eller bara att bli vän med t.ex mejj!

Skriv i kommentarer vad ni tycker, ja eller nejj !


Mvh //

 

 
 
Felicia

Felicia

9 januari 2013 15:56

Hellu! Jag undrar ifall jag skulle laga en header till dej?
Du gillade ju min, och undra hur jag lagat den, så ville du ha en *liknande* Haru FB? Eller Skype, isåfall vad heter du!?

http://FellieBellie.Bloggplatsen.se

CoolBoy -

13 januari 2013 18:54

Hellu ! Jag gillade din header men jag vill ha en MSP-header. Jag har Skype men går det nt skicka via Kik, om du har ?

 
Felicia

Felicia

14 januari 2013 18:01

Hellu!
Jag kan laga en msp-header! Men jag tog bort min KiK :(
Men jag har Skype så.. Du får berätta hur du vill att headern ska se ut!

http://FellieBellie.Bloggplatsen.se

CoolBoy -

15 januari 2013 19:05

Blåå! Självklart ska jag va med på den! Inte ''Made by FellieBellie som det stog uppe i hörnet. Ny ?

 
Punkii_Girl Stardoll

Punkii_Girl Stardoll

24 januari 2013 20:22

Heej!

Besök gärna min blogg den heter punkiichic.bloggplatsen.se

vill gärna ha massa läsare har haft MSP min gubbe
solin1234 fast har slutat har gett bort den!

Herrå!!

http://punkiichic.bloggplatsen.se

CoolBoy -

25 januari 2013 15:19

Hejj! Ska kolla din blogg. Tråkigt att du slutat på Msp...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av CoolBoy - - 21 februari 2013 18:03

Heej! Tänkte visa hur man får en muspekare! :) Först går du in på cursors-4u .     Såå! Sen bläddrar du ner till kategorierna.     Så väljer du ngn!     Såå! Sen letar du upp ngn du vill ha! När du hittat ngn, klicka på den! ...

Av CoolBoy - - 21 februari 2013 16:59


Heej! De har blivit dags för veckans look! ;D Veckans look är myhultner !     Veckans Look! Köp den på Msp! ;D   // CoolBoy ...

Av CoolBoy - - 21 februari 2013 16:49


COOLBOY DELUXE!Ja! Vad ska man mer säga? :D Som jag lovade - Msp-CoolBoy har förändrats en hel del! Jag har gått upp i Level 7 (På Msp xD) ! Därför är hela den här och nästa vecka . . . Level 7 Special! Innebär; En massa nya skojjiga saker på...

Av CoolBoy - - 20 februari 2013 17:31

Tusen, tusen gånger om förlåtelse!Jag har inte skrivit på jättelänge!Men nu ska jag fixa så att Msp-CoolBoy får någranya fräcka uppdateringar, eller vad man nu ska kalla de...Eller.. Hej kanske jag ska säga!  :DJag ska fixa ny header och ''Röjja'' up...

Av CoolBoy - - 5 februari 2013 10:16

Hej hej! Ny header, ny STILLbakgrund! Själv är jag vääldigt nöjd!    För er som vill, gör jag Headers ganska billigt!    Men! Men, jag måste ha erat lösenord till bloggen för att lägga in dem. Jag lovar att inte göra ngt dumt o förstöra elr n...

Översätt Bloggen! :D

Presentation


Tjabba! :D
Just nu är det Level 7 Special på Msp-CoolBoy!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Chatta Med Datorn ;D

Omröstning

Ett Nytt ''Tema'' Har Kommit På Msp-CoolBoy, Gillar du de? ;)
 Ja! Skitsnyggt! :D
 Nej! Blöhh! D:
 Ingen Åsikt -.-"

Sök i bloggen

Sponsor!

Ett stort tack till våran sponsor; GODIS! O.O

 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Teal Moustache
New Year Two Wine Glass

Msp-CoolBoy På Instagram!

Numera kan du följa Msp-CoolBoy på Instagram;

 

Msp-CoolBoy

 

 // CoolBoy!

Stillbakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards