msp-coolboy

Alla inlägg den 5 februari 2013

Av CoolBoy - - 5 februari 2013 10:16

Hej hej!

Ny header, ny STILLbakgrund! Själv är jag vääldigt nöjd!   

För er som vill, gör jag Headers ganska billigt!   

Men! Men, jag måste ha erat lösenord till bloggen för att lägga in dem.

Jag lovar att inte göra ngt dumt o förstöra elr ngt! Ni kan ändra lösenordet innan

jag får det av er o sen ändra tbx när jah e klar! :) Ni kan skicka det på Msp!

Här är lite olika alternativ ...


Temabakgrund, sommar, vinter vad som helst! 1 auto, på Msp.

T.ex ...


  Eller..  + Stillbakgrund, 1 present, på Msp!


Vanlig bakgrund + Stillbakgrund, 1 present + 1 auto, på Msp.

T.ex ...


 


Hoppas ni vil ha :9 Det här va bara exempel i blått, eller turkos... Självklart får ni i andra färger :)


Tjaoo - Halloou

Tidigare månad - Senare månad

Översätt Bloggen! :D

Presentation


Tjabba! :D
Just nu är det Level 7 Special på Msp-CoolBoy!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Chatta Med Datorn ;D

Omröstning

Ett Nytt ''Tema'' Har Kommit På Msp-CoolBoy, Gillar du de? ;)
 Ja! Skitsnyggt! :D
 Nej! Blöhh! D:
 Ingen Åsikt -.-"

Sök i bloggen

Sponsor!

Ett stort tack till våran sponsor; GODIS! O.O

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Teal Moustache
New Year Two Wine Glass

Msp-CoolBoy På Instagram!

Numera kan du följa Msp-CoolBoy på Instagram;

 

Msp-CoolBoy

 

 // CoolBoy!

Stillbakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards