msp-coolboy

Alla inlägg den 20 februari 2013

Av CoolBoy - - 20 februari 2013 17:31

Tusen, tusen gånger om förlåtelse!
Jag har inte skrivit på jättelänge!
Men nu ska jag fixa så att Msp-CoolBoy får några
nya fräcka uppdateringar, eller vad man nu ska kalla de...
Eller.. Hej kanske jag ska säga!  :D
Jag ska fixa ny header och ''Röjja'' upp på bloggen, skriva mer o så

till de ny, häftiga! Jag ska skapa ett ''Msp-CoolBoy'' -konto på Instagram!
Ni fattar va? En sak till, jag tror inte jag sagt de men jag är Vip på Msp! ;)

Tjolahej - Leverpastej

Tidigare månad - Senare månad

Översätt Bloggen! :D

Presentation


Tjabba! :D
Just nu är det Level 7 Special på Msp-CoolBoy!

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kategorier

Chatta Med Datorn ;D

Omröstning

Ett Nytt ''Tema'' Har Kommit På Msp-CoolBoy, Gillar du de? ;)
 Ja! Skitsnyggt! :D
 Nej! Blöhh! D:
 Ingen Åsikt -.-"

Sök i bloggen

Sponsor!

Ett stort tack till våran sponsor; GODIS! O.O

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv

RSS

Teal Moustache
New Year Two Wine Glass

Msp-CoolBoy På Instagram!

Numera kan du följa Msp-CoolBoy på Instagram;

 

Msp-CoolBoy

 

 // CoolBoy!

Stillbakgrund


Ovido - Quiz & Flashcards